Wedstrijdverslag Habo`95 DS2 – Bouwcenter Centen HVW DS2

Afgelopen zondag vertrokken wij in alle vroegte naar het verre Boekel. Na een goede voorbereiding gingen we fel van start! Veel breaks werden gelopen. Toch lukte het maar moeilijk om tot scoren te komen. Aanvallen werden nauwelijks opgezet en balverlies nam de overhand. Onze dekking stond wel als een huis waardoor we de rust met een hele minimale voorsprong in gingen (6-7).

Na een peptalk waren wij gebrand om deze wedstrijd te winnen. Er werden mooie aanvallen opgezet en we kwamen tot scoren. Hierdoor liepen wij uit en hebben we de gehele tweede helft met een geruime voorsprong gespeeld. Er kwam wel veel duw en trek aan te pas, wat voor de nodige frustraties zorgde. Zelfs met een rode kaart (zonder kaart) in de laatste minuten, vertrekken wij met de punten naar Wanroij! Eindstand (15-20)