Wedstrijdverslag Elshout DS1 – HVW DS1

Vandaag stond voor ons een wedstrijd tegen Elshout op het programma. Een tegenstander waarvan we wisten dat we het tempo erin moesten houden. Helaas gingen we direct mee in het trage tempo. Onze ballen kwamen niet aan en we waren niet scherp, waardoor onnodige fouten werden gemaakt. Er was geen overtuiging om te winnen, maar wel frustratie omdat we wisten dat het moest kunnen. Met 10-5 gingen we de rust in. Daar hebben we elkaar goed opgepept en in de tweede helft stonden we er wel, waardoor we terug kwamen op 11-9. Helaas duurde dit maar tien minuten. We lieten opnieuw kansen liggen en we straalden geen vertrouwen uit. Hierdoor kon Elshout verder uitlopen en werd de eindstand 17-12. Volgende week zondag spelen we thuis tegen Octopus. We kunnen alle aanmoediging gebruiken dus we zien jullie daar graag!

Groetjes de dames 1