Wedstrijdverslag Elshout DS1- HVW DS1

Vandaag stond Elshout op het programma. De strijd om degradatie wordt steeds spannender. OHC had verloren, wat betekent dat wij bij het winnen van deze wedstrijd nog maar 1 punt op OHC achter zouden staan.
We begonnen de wedstrijd al snel met een 3-0 achterstand. Gelukkig wisten we deze snel weer gelijk te maken tot 3-3. Helaas kon Elshout de eerste helft weer opnieuw wat uitlopen en gingen we met 9-6 in het voordeel van OHC de rust in.

Verschillende tips en tactieken zorgden ervoor dat we vol goede moed aan de tweede helft begonnen. De tweede helft stond de verdediging wat beter, maar voor gingen de ballen er nog niet goed in. Richting het einde van de wedstrijd wisten we het naar gelijke stand te brengen. Helaas wist Elshout er weer een afstandsschot in te peren. Vervolgens was onze aanval heel hectisch door de spanning. Zou het ons gaan lukken om toch nog één punt mee naar Wanroij te nemen? Met nog 17 seconden op de klok probeerde Inge een schot op goal vanaf de rechterhoek waarbij ze werd pootje gehaakt. Dit zorgde ervoor dat de scheidsrechter nog maar één keuze had: een penalty voor ons!! Helen pakte de bal, een kleine siddering ging door het publiek en PATS, BOEM, GOAL!!!! Gelijke stand en Elshout boos.
Nu wordt de strijd alleen maar spannender… Waarom maken we het onszelf zo moeilijk???

Volgende week spelen om 14:30 tegen Avanti. Deze punten moeten we echt hebben dus alle aanmoedig hebben we nodig. Daarna organiseren wij een feestelijk seizoenafsluiting dus tot dan allemaal!!!

Groetjes Dames 1