Wedstrijdverslag E1 + uitleg spelregels

Yeaaah vandaag hebben we, E1 weer gewonnen het was een vet spannende wedstrijd! We wonnen met 16-15! Voor de wedstrijd was er maar één doel volgens ons team en dat was winnen! Het was een leuke wedstrijd. Wel heeeeeeeel spannend zelfs voor de coaches! Onze scheidsrechter Ebby van der Bolt floot erg goed! Vond zelfs de tegenstander!!!

Afgelopen donderdag hebben de dames A uitleg gehad over de nieuwe spelregels van de E en D jeugd. Ken jij de aangepaste spelregels van de E en D jeugd? Nee? Toch maar eens in gaan verdiepen.

Het NHV stelt het boekje “Jeugdscheidsrechter” digitaal beschikbaar en er is een presentatie voor ondersteuning. Tbv veranderde speelwijze bij de E-jeugd: Extra bijlage.

We wensen iedereen fijne feestdagen!!! En tot ziens bij onze wedstrijden of trainingen in het nieuwe jaar!!!!