Wedstrijdverslag Dynamico DS1 – Bouwcenter Centen DS1 (35-26)

Tijd voor de wedstrijd tegen Dynamico, de nummer twee uit de competitie.

Pas om 20.45 klonk het begin signaal in Oss.

We begonnen sterk de eerste helft. De aanvallen liepen goed, het lukte ons verschillende malen om onszelf vrij te spelen en mooi af te ronden.

Met verschillende mooie schoten van afstand lukte het ons om de stand ongeveer gelijk te houden.

We gingen de ruststand in met een minimale achterstand van 17-16.

De tweede helft kwamen we de eerste tien minuten ook nog goed mee met Dynamico. De stand bleef toen gelijk oplopen.

Daarna liepen we onszelf steeds vaker vast, aanvallen werden niet goed uitgespeeld of er werd niet lekker afgerond. Verschillende speelsters werden vast gezet, waarna Dynamico man op man dekking ging spelen. Dit zorgde voor veel te veel balverlies, waardoor Dynamico het laatste kwartier doormiddel van break-outs uit kon lopen.

Een fijne en leuke wedstrijd, waarin we verschillende mooie dingen hebben laten zien.

De uitslag was dan uiteindelijk in het voordeel van Dynamico met een stand van 35-26.

Aanstaande dinsdag hebben we de revanche, we spelen dan opnieuw tegen Dynamico. Dat maal voor de bekercompetitie.

We spelen om 20.00 uur uit in Heesch.