Wedstrijdverslag DS1 – Someren DS1

Vandaag, 18 maart, stond Someren op het programma. Ons doel was om de punten in Wanroij te houden, al wisten we dat het pittig zou worden tegen de nummer 2 van onze poule. We begonnen goed, de verdediging stond sterk en Someren kwam er moeilijk voorbij. Helaas wisten we aanvallend ook moeilijk te scoren. Toch gingen we met een tevreden gevoel de rust in, met slechts een 4-6 achterstand.

Begin tweede helft kostte het ons 5 minuten om ons niveau weer op te pakken, waardoor Someren uitliep tot 5 punten verschil. Daarna hebben we weer goed terug geknokt maar helaas net niet voldoende. De eindstand was 15-19. Hopelijk lukt het ons om volgende week, de laatste thuiswedstrijd van het seizoen, de punten te pakken. Alle aanmoediging is welkom!

Groetjes dames 1