Wedstrijdverslag DOS80/Olympia’89 DC1 – HVW DC1

Vandaag 28 september hebben wij onze eerste competitiewedstrijd tegen DOS’80/Olympia’89 DC1 gespeeld. We vertrokken met veel zin naar Heesch.

Terwijl we aan het ingooien waren zagen we dat de tegenstanders een paar goede spelers hadden die we in de gaten moesten houden. In het eerste kwartier van de eerste helft kwamen de tegenstanders niet tot scoren, waardoor wij tot een 0-5 voorsprong konden uitlopen. Helaas wist de tegenstander hierna redelijk terug te komen. We gingen de rust in met een voorsprong van 3-8.

Tijdens de rust vertelde Gerold ons dat we vooral zo door moesten gaan.

De tweede helft stond de verdediging erg goed en in de aanval werden de gemaakte afspraken nagekomen. Hierdoor konden we de tweede helft ver uitlopen.

Met een winst van 8-18 zijn de punten mee naar Wanroij gegaan!

Volgende week spelen we thuis om 11.45 tegen Bedo DC1, we hopen jullie daar te zien! ? Groetjes van de spelers van de DC1