Wedstrijdverslag DOS/Olympia DC2 – HVW DC2

Vandaag moesten we tegen DOS’80/Olympia’89 in Heesch.

We begonnen de wedstrijd goed en wij scoorden het eerste doelpunt. Het ging gelijk op. De verdediging zat goed dicht bij beide teams. De ruststand was 13-8.

De tweede helft begon en al snel kwam er meer verschil tussen de doelpunten. De scheidsrechters lieten veel toe en daar moesten we gebruik van maken. Uiteindelijk hebben we toch een 7 meter gekregen die Janne nam en gescoord heeft. De tegenstander begon steeds meer te klemmen en te duwen waardoor het bijna op rugby leek. Niemand wilde meer langs de kant en iedereen wilde meedoen in het veld. Uiteindelijk hebben we verloren met 22-18.

Iedereen heeft een goed gevoel over gehouden aan deze wedstrijd. Als afsluiting hebben we met het team nog frietjes gegeten bij Het Raadhuis.

Onze volgende wedstrijd is pas in het nieuwe jaar. Zondag 5 januari spelen wij tegen Habo ’95 in Boekel.