Wedstrijdverslag de Sprint DC1 – HVW DC2

Vandaag 13 oktober mochten we vroeg uit de veren om te gaan handballen in Deurne. De Sprint DC1 stond 5de en wij 6de, het zou dus een spannende wedstrijd worden! Kyra en Jill konden helaas niet mee. Reserve goalie Maud was gelukkig wel van de partij.

De eerste helft begonnen we goed en konden we snel uitlopen tot een verschil van 2 doelpunten. De verdediging stond erg sterk en zeker in het begin van de eerste helft had de tegenstander veel moeite door onze verdediging te komen. We ging de rust in met een voorsprong van 8-12.

Tijdens de rust kregen we van coaches Theo en Mariëtte te horen dat vooral de verdediging erg sterk stond. In de aanvallen waren nog wel wat aandacht puntjes maar in het algemeen was deze ook goed.

In de tweede helft kon de tegenstander toch vaker door onze verdediging heen en hadden wij iets meer moeite met het afronden van onze aanvallen. Toch konden wij de hele wedstrijd de leiding houden.

De punten gaan mee naar Wanroij met een eindstand van 15-17!

Na deze overwinning heeft Theo ons – zoals vorige wedstrijd beloofd – getrakteerd op Mac Donalds!!