Wedstrijdverslag de Sprint DB1 – HVW DB2

Zeven weken na onze laatste wedstrijd mochten we vandaag eindelijk weer handballen. Flink opgelaten vertrokken we naar Deurne voor de wedstrijd tegen de Sprint. We hadden op 31 oktober al thuis tegen ze gespeeld en die wedstrijd hadden we met 15 – 10 gewonnen.

De wedstrijd voor die van ons vandaag zou zijn geweest tussen de Sprint DC1 en HVW DC1 maar die kon vanwege de vele coronagevallen bij onze DC1 niet doorgaan. De Sprint had het vrijgevallen uur gebruikt om te trainen en had met 14 spelers een ruime wisselbank. Gemotiveerd om vandaag weer te winnen begonnen we aan de wedstrijd maar al snel stonden we 4 – 1 achter. We wisten het verdedigende lek te dichten. Bij 7 was het weer gelijk. Toch vond de Sprint andere openingen in de verdediging en bleven ze goed scoren. Ver liepen ze niet uit maar wij liepen wel steeds achter de feiten aan. Uiteindelijk verloren we de wedstrijd met 21 – 17.

Verliezen is niet leuk maar toch blij dat we weer hebben kunnen handballen. Na de vele quarantaines en de toetsweek pakken we dinsdag de training weer met z’n allen op en hopen we volgend wekend tegen Manual Venray op een beter resultaat. Publiek is weer welkom dus tot zondag.