Wedstrijdverslag Dames A1

Vandaag (5 febr.) was de wedstrijd van onze Dames A1 tegen HABO.  Het was de nummer 1 van de poule en wij stonden 3e in de poule. De wedstrijd begon al snel met een stand van 5-5. Het ging gelijk op maar HABO kwam aan een voorsprong met als ruststand 6-9.
De tweede helft begonnen we sterk, onze verdediging stond heel goed en we kwamen snel bij met 9-9. Er kwam een breekpuntje waar HABO gebruik van maakte en scoorde zo een voorsprong van 12-14 met nog 6 minuten op de klok. Door de goede stops van Yvon bleef het lang zo. Het was super spannend… Het kwam 13-14 te staan met nog 1 minuut op de klok. Door een goede onderschepping van Britt en een goal die volgde van Lisanne scoorde we gelijk! Dat was ook de eindstand dus. Het was een super spannende en leuke wedstrijd!

Groetjes de Dames A1.