Wedstrijdverslag Dames 1

Afgelopen zaterdagavond 29/10 zijn we naar Helmond afgereisd. De nummer 1 Swift stond op het programma. Een team dat met hars speelt wat wij helemaal niet gewend zijn. Dat was in de eerste tien minuten dan ook goed te zien. Ballen werden op de voeten gespeeld in plaats van in de handen. Dit zorgde voor veel balverlies waardoor we met 8-3 achter kwamen. Toen we eenmaal aan de hars gewend waren kwamen we terug tot een 11-12 ruststand. Iedereen knokte en er werden veel mooie individuele acties uitgevoerd, de eerste wedstrijd van het seizoen waar dit goed uit de verf kwam. De tweede helft begon opnieuw met een flinke lading hars op de bal en ook weer met veel balverlies vanuit onze kant. Dit gaf Swift de kans om weer op voorsprong te komen. Deze achterstand konden we niet meer inhalen ondanks mooie afstandsballen. Helaas hebben we de wedstrijd verloren met 26-20.

De volgende wedstrijd is 6 november om 13:20 thuis tegen Tachos.