Wedstrijdverslag Dames 1

Beste supporters van HVW, een dag voor 5 december speelde we tegen GHV.

We waren niet van plan net als Sinterklaas een cadeautje weg te gaan geven, de punten in Wanroij houden was dan ook het streven.

Het bleek al snel geen kattenpis, de eerste minuten van de wedstrijd ging het mis.

In mum van tijd stond het 1-7, echter het was geen optie voor ons om op te geven.

We knalde er een paar goals tegenaan, hierdoor konden we met 4-8 de rust in gaan.

De 2e helft gingen we op deze voet voort, in de verdediging werd aangepakt en in de aanval gescoord.

We gooide de ballen bij de 7-meters laag in de hoeken, hierdoor kon de keeper de ballen in het net zoeken.

Helaas vielen er ook aan onze kant punten. het is uiteindelijk niet gelukt om tegen GHV te stunten.

12-16 was de einduitslag, op deze koude decemberdag.

Volgende week zondag zijn de dames uit Uden de klos, we zijn van plan te gaan vlammen tegen Helios!

Jullie support vinden wij erg fijn, hiervoor zullen jullie 11 december om 14.15u in Uden moeten zijn.

Groetjes van de rijmpiet van Dames 1