Wedstrijdverslag Dames 1

Afgelopen weekend stond de nummer 4, Oktopus uit Eindhoven, op het programma. Het was van belang dat we eindelijk weer een keer punten gingen pakken, aangezien het degradatiegevaar op de loer ligt. De  uitwedstrijd hadden we met twee goals verschil verloren, dus alles was mogelijk. Na een goede en gretige start stonden we voor met 5-2. Deze voorsprong hebben we tot de rust volgehouden. De ruststand was 12-9. Iedereen liet zien scorend vermogen te hebben. Ook stond onze keepster een heerlijke wedstrijd te keepen. Naast de “gewone” reddingen heeft ze ook nog 5 penalty’s tegen gehouden!! Uiteindelijk hebben we met 17-13 gewonnen. Deze overwinning hebben we mede te danken aan de E1. De E1 was ons team van de week en ze hebben ons goed aangemoedigd en toegezongen! We hebben nog drie wedstrijden te gaan en gaan laten zien dat echt in de 1e klasse thuis horen!!! Onze volgende wedstrijd is zaterdagavond 18 maart in Goirle.