Wedstrijdverslag  Bouwcenter Centen HVW DA1  – White Demons DA1              25 – 22

Wanroij – Vandaag hebben wij gespeeld tegen de White Demons DA1. Doordat we de vorige keer hadden verloren, wisten we dat het een pittige wedstrijd ging worden. We begonnen sterk en het ging gelijk op. Hun verdediging stond ver uit, waardoor onze ballen niet allemaal aankwamen. We gingen de rust in met 11-10.

In het begin van de tweede helft ging het in fases goed en kregen we steeds meer voorsprong. Hierdoor kregen we soms te veel vertrouwen en lieten we veel kansen gaan. Hierdoor kwamen ze terug, maar uiteindelijk wonnen we met 25-22! We willen Jasmijn, Lente en Maud bedanken voor het meespelen! Onze volgende wedstrijd is uit in Made op 18 februari om 10.15 uur tegen H.V.M. DA1.