Wedstrijdverslag Bouwcenter Centen DS2 – Handbal Someren DS2 (24-15)

KAMPIOENEN!!

Met wat meer zenuwen dan anders kwamen we zaterdagavond aan bij sporthal De Hoepel om onze laatste wedstrijd van het seizoen tegen de dames van Handbal Someren te spelen. We werden direct verrast door de heren 1 met een mooi spandoek én een speciaal gereserveerde kleedkamer met versiering en champagne. Superleuk!

Sommigen wilde vóór de wedstrijd de champagne al ontkurken, maar dit toch maar niet gedaan. Aan ons spel leek het soms van wel.. 😂🤭  Bij het begroeten hebben we een minuut stilte gehouden vanwege het overlijden van Johan Willems, onze geliefde barman.

Onze kleinste fans kwamen in tenue samen met ons de tegenstander en het in groten getale aanwezige publiek begroeten. Om het spannend te houden voor al ons publiek gingen we met 11-9 de rust in.

Met snelle tegenaanvallen en mooie acties, wisten we uiteindelijk toch de laatste 2 punten te pakken met een eindstand van 24-15. Na het eindsignaal kwamen de kleinste supporters weer het veld op, ditmaal om het team roosjes te brengen. Ook de tegenstander had aan ons kampioenschap gedacht en hadden voor ons champagne meegebracht, bedankt daarvoor.

Het kampioenschap weer binnen, het feest kon beginnen! Na een vreugdedansje op het veld en een buikschuiver om het publiek te bedanken konden we de kleedkamer in voor de champagne. Met de fles al in de aanslag moesten eerst nog de tenues uit, want deze mooie tenues mochten niet vies worden. Eenmaal onder de douche werden de flessen ontpopt en schuimde de champagne rijkelijk.

In de kantine zijn we flink in de watten gelegd door onze (vaste) supporters, dames 1 en de dames recreanten stonden al klaar en de heren 1 kwamen terug van hun uitwedstrijd.

Met een hoop drank, lekkere taart (van onze eigen bakker) en met de nodige bonnen (bestuur bedankt!) kon het feest beginnen!

Super bedankt allemaal, dankzij jullie hebben wij ontzettend genoten van ons kampioenschap!

Liefs de dames 2