Wedstrijdverslag Bouwcenter Centen DS2 – Dynamico DS2 (24 – 23)

Met gezonde spanning begonnen we vandaag aan de verkapte kampioenswedstrijd tegen Dynamico.

Met wat tape en tijgerbalsem zijn er nog wat dames opgelapt in het kleedlokaal.

De tribune zat vol met supporters. Ook daar was het peentjes zweten doordat het de  hele wedstrijd gelijk op ging!

Bijna alle mini-varianten van onze dames waren ook aanwezig om ons aan te moedigen!

Zelfs in America (Limburg) was de spanning te voelen…

Tot de laatste minuut super spannend, zij gingen voor “alles of niets” uitverdedigen en toen gelukkig het eindsignaal.. Wat een ontlading!

Doordat iedereen 120% heeft gegeven zijn we beloond met de winst!

Kei hard gewerkt en de wedstrijd gewonnen met 24-23.

Het kampioenschap komt steeds meer in zicht, door de winst van vandaag hebben we 3 punten voorsprong op de nummer 2.

Na afloop hebben we ons welverdiende drankje genuttigd in onze gezellige kantine!

Nog 5 wedstrijden te gaan dit seizoen met onze laatste wedstrijd op zaterdagavond 1 april in De Hoepel. Hou er alvast rekening mee want wij hebben dan wel zin in een feestje!