Wedstrijdverslag Bouwcenter Centen DS1 – Tremeg DS1 (19-16

Vandaag na een lange periode stond er weer een thuiswedstrijd op het programma, dit keer tegen Tremeg. In het begin van de competitie wist Tremeg met 1 doelpunt verschil te winnen. Tijd voor revanche dus! 💪🏼

We wisten dat we vanaf het begin er meteen volledig voor moesten gaan wilde we de punten in Wanroij houden. In het begin wist Tremeg ons eventjes te verassen met hun spel op hoge snelheid. Wij besloten om hun hoeken uit te dekken/vast te zetten. Dit zorgde voor wat vertraging in het spel.

Tijdens onze aanval liepen we verschillende keren tegen tijdspel aan. Desondanks wisten we verschillende mooie goals te maken. De rust ging we in met een kleine voorsprong van 9-7.

Tijd om door te pakken, zou het ons gaan lukken?

We begonnen weer sterk, en wisten met mooie doelpunten het verschil tot 5 goals te brengen. Maar Tremeg kwam weer even goed op dreef, en wist een zich terug te vechten tot 3 goals. Wij moesten wakker blijven! De verdediging stond sterk en Tremeg kreeg weer meer moeite met de verdediging. Wij maakte nog een aantal mooie goals en zo behielden we onze marge.

Het eindsignaal klonk, met een eindstand van 19-16! De punten bleven in Wanroij! 💪🏼🥳

Met een fijn gevoel tot het eind van de wedstrijd gekomen, een wedstrijd waarin iedereen haar goal heeft kunnen scoren. In het kleedlokaal veraste Gerold ons nog met een confetti kanon om de winst te vieren.

Volgende week spelen we thuis tegen EHV, we hopen jullie daar te zien!

Groetjes Dames1