Wedstrijdverslag Bouwcenter Centen DB1 – Habo`95 DB1 (50-10)

Wij hebben afgelopen zondag 22 Januari een wedstrijd tegen Habo B1 gespeeld. In de eerste helft had de tegenstander geen sterke keeper en vlogen de ballen in het doel. We waren gestart met 5-1 maar al gauw was de 3-2-1 man man verdediging beter. Wel veel chaos maar we waren snel weg en waren veel breaks. We gingen de rust in met 24-4 dus hadden zeker goede moed voor de tweede helft.

In de rust maakte Britt de afspraak ‘maken wij de 50 dan trakteer ik op een lekker stukje taart.’ dus met een mooi doel gingen we de tweede helft in. Ook hun gingen verder uit en gingen over op de 3-2-1. Even wennen maar snel ging het al weer beter en kwamen we steeds dichter bij de 50. In de laatste minuten scoorde Pien de 50ste goal. Met super veel vreugde en ons doel bereikt sloten we de wedstrijd af met 50-10. Wat een prestatie!

Onze volgende wedstrijd is 29 Januari om 9.45 tegen eigen club DB2. Zijn jullie er ook bij?