Wedstrijdverslag Bergeijk DS2 – HVW DS2

Dit keer mochten we naar Bergeijk toe om een potje te handballen.. na een tocht waarbij sommige via Maastricht en Antwerpen zijn gereden en Anneke die sterren wilde verdienen met haar auto kwamen we aan. We hadden afgelopen week goede voorbereidingen getroffen tijdens de training door een wedstrijd te handballen tegen de heren, helaas was de winst daarbij niet voor ons. Op deze avond waren er vreemde mysteries, douche in het donker waarbij sommige wel erg handtastelijk werden, trainingsbroeken die verdwenen.. jaja hoe is diegene naar huis gegaan? In haar blote kont? Fans, we zullen jullie dit besparen.

Bergeijk stond 1 plekje hoger dan ons dus we wisten dat dit een pittig wedstrijdje zou worden, toch wilde we gaan voor de winst. We stonden vanaf het begin met een goede verdediging, helaas scoorde we te weinig en gingen we met een kleine achterstand de rust in. Na goed overleg met onze coach hoe we dit het beste aan konden pakken starten we de 2e helft. Door wat andere tactieken toe te passen kwamen we terug en hebben we het Bergeijk wat moeilijker gemaakt. Onze reserve keeper Anneke stopte zelfs een 7 meter!

De laatste 40 seconden waren erg spannend, het was gelijk en we wilde beide winnen. Toen kwam Inge met een prachtschot en stonden we voor!! Bergeijk mocht nog aanvallen en de scheidsrechter vond het nodig om nog een penalty te geven, helaas zat deze en kregen wij niet meer de kans om nog aan te vallen dus is de einduitslag 15-15 geworden. Toch weer met een puntje richting Wanroij. En aangezien wij de beste bakker van Wanroij in ons team hebben was het daarna tijd voor vlaai in de kantine (zoals iedere week).

Volgende week spelen we om 19uur in de Hoepel. Fans hopelijk zijn jullie er dan bij want jullie hebben dit weekend een prachtige wedstrijd gemist!

Groetjes de Dames 2.