Wedstrijdverslag Bergeijk DS1 – HVW DS1

Vandaag (22/1) stond de wedstrijd tegen Bergeijk op het programma. We begonnen niet sterk aan de wedstrijd. In tegenstelling tot Bergeijk kwamen we moeilijk tot scoren. Met een aantal ongelukkige doelpunten waarbij Bergeijk scoorde via ons blok stonden we na een kwartier al snel zes doelpunten achter. Hiermee gingen we uiteindelijk ook de rust is (ruststand 13-7).

De tweede helft begonnen we duidelijk beter. Door meteen drie maal achtereen te scoren liepen we meteen in. Door mooie aanvallen en een goede verdediging werd het verschil nog maar één doelpunt. Helaas lukte het ons niet om op voorsprong te komen. Einduitslag: 23-21 in het voordeel van Bergeijk.

Volgend weekend spelen we thuis tegen Swift Helmond, de nummer twee op de ranglijst. Aanvang wedstrijd: zondag 12:10 uur.