Wedstrijdverslag Avanti DS1 – HVW DS1

Vandaag moesten wij vroeg uit de veren om op 10.10 fris en fruitig op het Drunense handbalveld te staan. Met wat technische wisselingen, onze blauwe shirts en frisse moed waren we gemotiveerd om weer eens punten te pakken.

We startten fel aan de wedstrijd, aan beide kanten werd er flink verdedigd maar toch ook gescoord. We liepen gelijk op en hebben de eerste helft vooral voorgestaan. De ruststand  was 11-11.

Na een motiverende peptalk met de wijze woorden “als je niet gooit, kun je niet scoren” (#JohanCruijff) gingen we er weer tegenaan. Helaas door wat slordig balverlies en de keeper van de tegenstander die als extra speler in werd gezet kwamen we in de laatste 10 minuten achter te staan. We hebben hard gestreden, maar helaas geen punten. De eindstand was 24-21.

Volgende week moeten wij tegen United Breda. Het is tijd om punten te pakken!!

Hopelijk zien wij jullie om 15.25, na de wedstrijd van de andere HVW helden, in de sporthal.