Wedstrijdverslag Aristos DB1 – HVW DB1

Eindelijk mochten we weer! Nu corona het toelaat werden de shirts weer uit de kast gehaald en zo gingen we op naar Best.
Na even zoeken kwamen we dan toch aan bij de sporthal, wat voelde het fijn maar toch ook wel een beetje gek om weer op het veld te staan.

De eerste helft verliep moeizaam. Ballen werden slecht overgespeeld, maar ook de verdededing liep door elkaar heen. Echter waren er ook momenten dat het wel goed ging.
Mooie combinaties uitten zich in doelpunten. En ook Maud hield nog 2 penalty’s tegen. We gingen de rust in met een 7-11 voorsprong! 💪🏻

De tweede helft verliep al een stuk beter. Onze tegenstander was conditioneel op, waardoor wij een redelijk aantal breaks konden lopen. De verdediging had zo zijn goede en slechte momenten.
Aangevallen werden beter opgezet en zo sleepten ze langzaam maar zeker de winst binnen. De 3 punten zijn mee naar Wanroij gekomen!Met een winst van 13-22!! 🥂

Onze volgende wedstrijd is volgende week thuis tegen de Flyers (helaas nog zonder publiek).

Groetjes de B1