We hebben wat te vieren

27 mei 1981 is onze handbalvereniging opgericht. Daarom vieren we dit jaar ons 35 jarig jubileum.

Dat doen we niet met 1 speciale activiteit maar door activiteiten die we het hele jaar doen extra aandacht te geven.

• Volgende week gaan we naar de interland Nederland – Oostenrijk
  • Het beachhandbaltoernooi voor de basisscholen en senioren met de speciale feestavond
  • We gaan met al onze jeugd naar Toverland
  • Een bijzonder kampweekend in oktober

Iedereen die de vereniging een warm hart toedraagt van harte gefeliciteerd. Door en met jullie groeit de vereniging gestaag door. Onze wortels zijn stevig verankert in de Wanroijse bodem. Via een inmiddels robuuste stam ontwikkelen zich takken naar elke richting, met steeds weer nieuwe loten. We zoeken het steeds hoger zonder anderen te willen overschaduwen. In Wanroij en ook ver daarbuiten weet men HVW inmiddels te vinden en te waarderen. We proosten op ieders gezondheid en op naar ons volgend jubileum.

Afbeelding1