Vrijwilliger(s) communicatie gezocht

Aan het einde van dit seizoen stopt Theo na 10 jaar als vrijwilliger clubcommunicatie. Het beheer van de website, de wekelijkse NieuwsFlits, het digitale publicatiebord in de kantine en de berichtgeving op Facebook en Instagram zijn toe aan vernieuwing en verjonging.

Jij vind toch ook dat tijdige en goede communicatie belangrijk is voor de vereniging. We zoeken al een tijdje naar vervanging maar deze is nog niet gevonden. Bovengenoemde taken zijn prima te verdelen over meerdere vrijwilligers. Dus heb je belangstelling, geef het dan aan bij het bestuur zodat we samen naar een passende rolverdeling kunnen kijken. En denk niet te snel ‘dat doet een ander wel’. Alleen samen houden we onze vitale club gezond, dus kom op.