Vooruitblik komend seizoen

1 mei is altijd de uiterste datum dat iedereen voor zichzelf heeft bepaald of en hoe het volgend handbalseizoen er voor zichzelf uit gaat zien. Een aantal die besluiten om te stoppen om uiteenlopende redenen; studeren verder weg van Wanroij, hardnekkige blessures, een andere sport of meer tijd voor andere dingen. De meesten die gelukkig reikhalzend uitkijken naar de start van het aankomend seizoen.

Door de coronapandemie en het langdurig niet kunnen sporten was het dit jaar spannend wat voor effect dit zou hebben op de vereniging. Gelukkig is de schade beperkt gebleven. De redelijk brede herenselectie kent een 4-tal mutaties. Bij het tweede herenteam is de schade minimaal. De Dames 1 zien twee spelers doorschuiven naar DS2 waar op hun beurt weer een 3-tal spelers stoppen. De dames recreanten blijven ongewijzigd en hopen nog versterking te vinden voor het komend seizoen. Qua jeugd zien we een aantal leeftijdgerelateerde verschuivingen en vier vertrekkende jeugdleden. We gaan aankomend seizoen de competitie in met twee meiden B-teams en twee meiden C-teams. De jongens C gaan de samenwerking aan met hun Millse leeftijdsgenoten.

Op de achtergrond wordt hard gewerkt aan de verdere competitievoorbereidingen, de wedstrijdplanning, het trainingsschema en invulling van trainers en coaches. Normaal organiseren we in de zomer vrij weinig, maar we weten nu al dat we direct weer gaan beginnen zodra het mag. Daar is vanuit de leden veel belangstelling voor. Zodra daarover meer bekend is zullen we jullie uiteraard via de gebruikelijke weg informeren. Onze leden willen gewoon weer écht spelen. Met elkaar en met de sociale aspecten eromheen. We zijn een hechte club. Bij ons is sport veel meer dan alleen handbal. Je merkt nu eigenlijk pas hoe belangrijk het verenigingsleven is.