Voorlopige poule-indeling bekend

Op basis van de inschrijvingen van alle Nederlandse handbalverenigingen is onderstaande voorlopige poule-indeling ontstaan. De definitieve poule-indeling staat gepland voor 3 juni waarna ook de wedstrijdplanning kan starten. Het wedstrijdprogramma wordt in de eerste helft van augustus gepubliceerd. De NHV wedstrijdkalender is wel al bekend.

De Heren Senioren 1 komen weer uit in de hoofdklasse HS-B en zullen spelen tegen BEDO HS1, BEVO HS3, Gemini HS1, Handbal Someren HS1, HC Groot Venlo HS1, Hercules’81 HS1, LimMid HS1, Noav HS1, Sittardia HS2, Tremeg HS1 en Zwart Wit HS1. De technische leiding blijft in handen van Peter van der Vloet die op wedstrijddagen wederom zal worden bijgestaan door Karin. De HS1 trainen in de aanloop naar en tijdens de zaalcompetitie op dinsdag 19:30 tot 21:00 uur en op donderdag van 20:15 tot 22:00 uur

De Dames Senioren 1 spelen in de 1e Klasse DS-1B tegen Apollo DS1, Bergeijk DS1, Dynamico DS1, EHV DS1, Helios’72 DS1, Manuel DS1, PSV DS3, Swift DS1, Tremeg DS1 en White Demons DS1. Ook hier blijft de technische leiding net als afgelopen seizoen in handen van Joan Meeuws. De DS1 trainen dinsdags van 20:30 tot 22:00 uur en op donderdagen van 19:30 tot 21:00 uur

De Heren Senioren 2 spelen in de 3e klasse HS-03 tegen Achilles’95 HS2, Acritas HS2, Bedo HS3, Bergeijk HS2, Sprint/Niobe HS2, Handbal Someren HS2, HBS HS1, Lido HS1, Manuel HS2 en White Demons HS3. De technische verantwoordelijkheid blijft ongewijzigd bij Maik, Tonny en Pieter. De HS2 trainen donderdags van 20:45 tot 22:00 uur

De Dames Senioren 2 spelen in de 3e klasse tegen Aristos DS2, Bergeijk DS2, Sprint/Niobe DS3, EHV DS2, Habo DS2, Handbal Someren DS2, HCG DS1, Jupiter DS1, Saturnus DS1, SVVH DS1 en Tremeg DS2. Dinsdags trainen de DS2 samen met de DS1 van 20:30 tot 22:00 onder leiding van Joan. Frans blijft de eerste coach.

De Dames Recreanten zullen weer uitkomen in de regioklasse B. Hun poule-indeling is nog niet bekend. Ze trainen op dinsdagavond onder leiding van Saskia. Johan blijft de DRec coachen.

De Dames B1 hebben de opstap gemaakt naar de jeugdivisie en zullen anderhalve competitie spelen tegen DFS Arnhem DB1, HC Groot Venlo DB1, Raamsdonkveer DB1, Huissen DB1, United Breda DB1 en Vlug & Lenig DB1. Dinsdag’s worden de DB1 getraind door Joan van 18:30 tot 20:00 uur. Op vrijdag trainen ze onder leiding van Gerold van 18:15 tot 19:45 uur. De wedstrijden worden gecoacht door Gerold die zich laat bijstaan door Frank en Line. De DB1 worden verder ondersteund door teamouder Helma.

De Dames B2 zijn vooralsnog ingedeeld in de 1e klasse. Voor deze 1e jaars loopt een verzoek tot overplaatsing naar de 3e klasse. Er vanuit gaande dat dit wordt geaccepteerd zullen ze spelen tegen Aristos DB1, Bedo DB1, Sprint DB1 Dynamico DB2 en DB3, Groesbeeks Glorie DB1, Habo DB1, Jupiter DB1, Lido/THW DB1 en PSV DB1. Ook zij trainen op dinsdag van 18:30 tot 20:00 uur onder leiding van Joan. Voor de tweede training op donderdag of vrijdag wordt nog gezocht naar een trainer. Coach Theo laat zich bijstaan door Veerle en teamouder Gynette.

De Dames C1 zullen in de 2e klasse anderhalve competitie spelen tegen Bergeijk DC1, Sprint DC1, Dynamico DC1, EHV DC1, Helios DC1 en PSV DC1. Dinsdags trainen deze dames van 18:00 tot 19:00 uur onder leiding van Gerold die zich daarbij laat bijstaan door Jurgen of Paul. Op donderdagen zelfde tijd traint Hans die ook eindverantwoordelijk is voor de coaching. Bij dat laatste wordt hij geholpen door Jurgen en teamouder Bianca.

De Dames C2 spelen ook anderhalve competitie in de 3e klasse tegen Bedo DC1, Sprint DC2, Habo DC1, PSV DC2, Swift DC1, Tremeg DC1 en Zephyr DC1. Ze zullen op dinsdag van 17:30 tot 19:00 uur worden getraind door Tanja en Rik. Voor wie daar niet genoeg aan heeft is er de mogelijkheid om in overleg op donderdag aan te sluiten bij de C1 trainingen. Op wedstrijddagen laat Tanja zich door Erik ondersteunen.

Voor de Heren C1 lopen nog gesprekken met MHV om een combinatie-team te maken. Berichtgeving volgt zodra daarover meer bekend is.