Verslag PSV toernooi

Nu de Corona op een laag pitje staat, was het dan eindelijk weer tijd voor het toernooi op Hemelvaartsdag! In alle vroegte vertrokken we met de B-jeugd richting Eindhoven, waar het na aankomst meteen tijd was voor de eerste wedstrijd. 🤾🏻‍♀️
In totaal stonden er voor ons als B1 en B2 meiden samen 9 wedstrijden op het programma, verdeeld over de hele dag. De teams hielpen elkaar waar nodig. Na de eerste paar wedstrijden werd het al duidelijk dat in de poule van de B2 gestreden kon worden om de 1ste plek. Tussendoor was het soms erg lang wachten, tot de volgende wedstrijd gespeeld moest worden. Dat maakte wel dat er tijd was om te zonnen, een dutje te doen, andere wedstrijden te kijken of om lekker een frietje te halen.

Na een lange dag, verschillende wedstrijden gespeeld te hebben was het tijd om de laatste wedstrijden te spelen. Waar de B1 helaas steeds net naast de winst greep, met 1, 2 of 3 doelpunten verschil. Wist de B2 alle wedstrijden te winnen, en zo de winst in de poule te pakken!🏆 Nadat de beker in ontvangst was genomen, was het tijd om met z’n alle weer richting Wanroij te rijden. Sommige auto’s met een omweg langs de McDonalds andere auto’s rechtstreeks terug naar huis.

We hebben een leuke dag gehad met iedereen! Het volgende toernooi staat gepland op 4/5 juni in Heythuysen. Groetjes de B meiden 👋🏼

En ook van de C1; we hebben afgelopen donderdag met Hemelvaart het psv-toernooi gehad in Eindhoven. Om kwart over 9 vertrokken we. We hadden 4 wedstrijden van 20 minuten. De 1e wedstrijd hadden we met 9-4 gewonnen. De wedstrijd verliep opzich goed, maar het kon wel beter. Maar toch hadden we de wedstrijd gewonnen. Tussen de 1e en de 2e wedstrijd hebben we de lekker in de zon gezeten met z’n alle, toen moesten we al weer gaan warm lopen voor de volgende wedstrijd. Die wedstrijd ging ook wel prima, maar er waren wel mindere fases. Toch hadden we 15-9 gewonnen. Tussen de wedstrijden door hebben we ook nog andere teams gesupport en er moesten sommige af en toe mee doen met andere teams. Onze 3e wedstrijd ging erg goed, er werd goed samengespeeld en de verdediging stond goed, daardoor ook de winst met 12-6. De laatste wedstrijd speelde we om 16.20. Dat was een spannende wedstrijd, want het was de wedstrijd tussen de 1e en 2e plek. Hun verdediging stond goed, dus we kregen het moeilijk. We dachten dat we achter stonden. De laatste paar minuten gingen een stuk beter. In de laatste seconden maakten wij nog een goal. Toen was de wedstrijd afgelopen en hoorden we dat we 8-7 hadden gewonnen. We waren heel erg blij, want we hadden dat niet verwacht. Dus we eindigden met de 1e plek. Om 5 uur gingen we naar huis. We hebben allemaal een leuke dag gehad!