Verkoop kaarten Holland Handball Tournament

Na de Olympische Spelen in Rio spelen de Oranjedames op 6, 7 en 8 oktober 2016 het Holland Handball Tournament in Eindhoven. Dit zijn de enige wedstrijden in Nederland die de Oranjedames dit jaar nog spelen in de voorbereiding op het Europese Kampioenschap in december in Zweden.

De tegenstanders Roemenië en Servië zijn interessante opponenten die zich ook hebben geplaatst voor het EK. Zo eindigde Roemenië vorig jaar op het WK op de 3e plaats net achter Oranje. Daarnaast zal er een Nederland B-team mee doen. Het toernooi wordt gespeeld in het Indoor Sportcentrum Eindhoven waar plaats is voor 3.500 toeschouwers.

Programma Holland Handball Tournament in het Indoor Sportcentrum Eindhoven:

Donderdag 6 oktober 2016:
18.00 uur Roemenië – Servië
20.00 uur Nederland A – Nederland B

Vrijdag 7 oktober 2016:
18.30 uur Nederland A – Servië
20.30 uur Nederland B – Roemenië

Zaterdag 8 oktober 2016:
13.30 uur Nederland B – Servië
15.30 uur Nederland A – Roemenië

Dagkaarten voor het Holland Handball Tournament zijn in de voorverkoop € 10,- voor kinderen tot en met 15 jaar en € 17,50 voor volwassenen. Kaarten aan de deur zijn € 12,50 voor kinderen tot en met 15 jaar en € 20,- voor volwassenen. Deze geven toegang tot beide wedstrijden van de desbetreffende dag.

Een passe-partout is alleen online te bestellen. Voor alle drie dagen € 25,- voor kinderen tot en met 15 jaar en € 45,- voor volwassenen. Bij een bestelling van 5 of meer kaarten krijg je 10% korting en bij een bestelling van 20 of meer kaarten krijg je zelfs 15% korting!

Kaarten kunnen worden besteld via http://www.handbal.nl/oneteamonedream/media/ of tot 26 oktober via de club voor bovenstaande korting. Mail daarvoor naar info@hvwanroij.nl