Verdiende 4e overwinning heren HVW

In een sfeervol duel hebben de heren van HVW afgelopen weekend een overwinning geboekt op GHV. De tribunes waren tot de nok toe gevuld met supporters, en de Masters of HVW lieten duidelijk van zich horen.

De wedstrijd begon stroef, met kansen aan beide kanten van het veld. Maar al snel liet keeper Jop zien waarom hij een van de sterkhouders is van HVW. Hij wist alle zeven meters van GHV tegen te houden, tot grote frustratie van de tegenstanders.

Bij rust stond HVW met 10-8 voor, maar het was duidelijk dat het nog alle kanten op kon gaan. Zo miste Maarten een strafworp, gelukkig was Tim goed op schot, hij gooide zo hard dat de goal bijna niet te zien was. Desondanks leek de voorsprong van HVW even in gevaar te komen, toen GHV de leiding nam.

Maar dankzij slim coachen en strategische positielijnen wist HVW de leiding weer terug te pakken. Bovendien blonk Koen uit op de rechterhoek en opbouw, met veel goals en assists. Hij was een onmisbare speler voor HVW tijdens deze wedstrijd.

De eindstand was uiteindelijk 20-16 in het voordeel van HVW. Na afloop waren de spelers blij en opgelucht, en bedankten de supporters voor hun aanmoedigingen. De volgende thuiswedstrijd belooft minstens even sensationeel te worden, dus zorg dat je erbij bent op 18 november om 20.10 uur tegen Artistos!