Vacatures jeugdcoaches

Beste ouder / handballiefhebber,

Voor de begeleiding van een tweetal jeugdteams zijn we nog op zoek naar assistent coaches. Je gaat dan samen met een andere ouder / lid, een jeugdteam begeleiden tijdens de wedstrijden.

In totaal betreft het ongeveer 16-20 wedstrijden over de periode oktober tot en met april. Gemiddeld is dit om de week een wedstrijd. Kun je niet alle wedstrijden, dan is er ook de mogelijkheid om deze vacature met 2 personen in te vullen. Het gaat om de C1 en de D2 jeugd.

Voldoende begeleiding bij de wedstrijden is noodzakelijk dus het is van belang dat de vacatures ingevuld worden. Handbalkennis is een pre, maar het gaat voornamelijk om begeleiding van het team.

Bij interesse of vragen, graag contact opnemen met Jurgen Pijnappels  0642307682.

Met vriendelijke groet,

De jeugdcommissie.