Update competitiehandbal en vrijwilligerstaken

Competitie

Vanaf woensdag 26 januari is de competitie in de handbalsport hervat. En de handbalbond heeft besloten om de volledige competitie af te ronden. De zaalcompetitie is verlengd en de niet gespeelde wedstrijden zijn opnieuw ingepland.

De handbalcompetitie is verlengd tot het weekend van 14/15 mei. De indeling van de wedstrijden zijn te zien in de handbal app en op de site van www.hvwanroij.nl

Vrijwilligerstaken

Door de verschillende aanpassingen hebben we veel moeten schuiven met onze vrijwilligerstaken. De vrijwilligers die ingedeeld stonden zijn mee overgezet naar de nieuwe planning. Er zijn nog een aantal wedstrijden die opnieuw ingedeeld moeten worden dus we zullen regelmatig een beroep moeten doen op onze leden.

Kantinediensten

De kantine is een langere tijd gesloten geweest en mag vanaf nu weer open. Een verzoek aan de vrijwilligers die belast waren met deze diensten om je dienst opnieuw in te delen. Zie overzicht: Vrijwilligerstaken – Bouwcenter Centen HVW (hvwanroij.nl) na zondag 13 maart worden de openstaande taken verdeeld.

Scheidsrechters

Nog enkele wedstrijden moeten opnieuw ingedeeld worden, als dit bekend is zullen we dit met jullie delen. We hebben op dit moment nog 1 taak open staan:

Zondag 27 maart HVW DB 10:30 uur zoeken we nog een scheidsrechter.

Tijdwaarneming

Iedereen die voor deze taak stond ingedeeld, is overgezet naar het nieuwe programma. Graag het verzoek om dit te controleren. Er staat nog 1 taak open:

Zondag 24 april HVW D2, 14:45 uur zoeken we nog een tijdwaarneming.

Wedstrijdwezen

Mail naar wedstrijdwezen@hvwanroij.nl de gekozen wedstrijddatum en tijdstip.

• Opgeven kan vanaf nu tot 13 maart.