Uitnodiging Regio Trainingen

Geachte handbalvrienden,

Op veler verzoek bij dezen de uitnodiging betreffende de RegioTraining Breedtesport Handbal 2016-2017. Een extra (zaterdag)training t.b.v. de breedtesport, ooit in het leven geroepen door Limburg Handbal en met succes voortgezet door Targos Bevo HC, i.s.m. Limburg Handbal 2.0 en HandbalSchool Valuas. Inmiddels is de RegioTraining niet meer weg te denken in de wekelijkse sportbeoefening van vele jeugdige handballers & handbalsters. Gekeken naar het succes van vorig jaar en alle positieve verhalen die ons bereikt hebben is nimmer getwijfeld om ook van deze editie een succes te willen maken!

Voor diegenen die nog niet precies bekend zijn met deze activiteit. De RegioTraining betreft een (trainings)activiteit met als doel álle handballende kinderen, in de leeftijdscategorie E- t/m B-jeugd, binnen de gestelde regio, het komende seizoen wekelijks 25 extra trainingen aan te bieden aan te bieden op zaterdagochtend onder deskundige leiding van bekende trainers zoals Harold Nusser, Nikki Schreurs, Osvaldo Gomes, Lambert van Berlo en Sonni de Jonge. Los van het plezier wat deze kinderen zullen ervaren is deze training natuurlijk ook nog eens heel leerzaam! Op deze manier willen we gezamenlijk deze doelgroep ondersteunen in het beleven van onze mooie, geliefde handbalsport. Iets wat in ons aller belang is natuurlijk!

Het betreft iedere zaterdag twee trainingen:

• 9:00-10:30 à            E- & D-Jeugd
  • 10:30-12:00 à            C- & B-Jeugd.

Voor en tijdens de eerste paar trainingen wordt bekeken welke training het best aansluit bij de behoefte van ieder kind. De eerste training op zaterdag 26-11-2016, locatie SportArena De Heuf, betreft een inlooptraining waarbij iedereen in de gelegenheid wordt gesteld om gratis een keer te komen ervaren wat deze training precies inhoudt. Aanmelden kan vanaf nu via het onderstaande mailadres of op de eerste training, waar ondergetekende aanwezig zal zijn om de aanmelding te organiseren. De kosten voor de gehele reeks betreft €75,- p.p. Mochten er in het lopende seizoen nog kinderen aanmelden dan wordt i.o.m. ouders/verzorgers naar ratio een bedrag overeen gekomen. Na aanmelding volgt een brief met daarin alle benodigde gegevens die nodig zijn voor het in orde maken van de betaling. Ook zal de maillijst in de komende weken geüpdatet worden. Wel kunt u de gekozen data al bekijken op de volgende pagina.

Aan alle verenigingen het vriendelijke verzoek om dit te bespreken en gaarne uit te zetten binnen uw ledenbestand. Individuen kunnen zich per direct aanmelden, zoals eerder al gememoreerd. En mocht u nog eventuele geïnteresseerden kennen, schroom niet om deze info te delen!

Ik hoop dat er vele aanmeldingen mogen volgen! Alvast dank voor uw medewerking! Mochten er nog vragen zijn dan kunt u mij altijd mailen en/of bellen.

Met vriendelijke sportgroet,

Rob van Bokhoven

Combinatiefunctionaris Targos Bevo HC

rob_van_bokhoven@hotmail.com