Tijdelijke afsluiting toegangsweg sporthal de Hoepel

In week 38 zullen de benodigde werkzaamheden in de kruising Molenstraat / Het paddenpad worden uitgevoerd. Helaas is aannemer Infrascoop genoodzaakt de volledige kruising daarvoor af te sluiten. dit betekend dat Het Paddenpad vanaf maandag 16 september t/m vrijdag 21 september niet bereikbaar is.

Voetbalvereniging Constantia heeft haar terrein opengesteld, zodat de achterliggende sporthal, beachvelden en de handboogvereniging aan Het Paddenpad vanaf de parkeerplaats aan het Giessenplein te bereiken zijn. Hierbij willen we wel benadrukken het terrein van Constantia alleen te boet te betreden. Fietsers worden verzocht de fiets achter te laten in de fietsenstalling bij de ingang van het sportpark.

Infrascoop zal trachten om de overlast zoveel mogelijk te beperken, echter is de bovengenoemde hinder onvermijdelijk. Alvast bedankt voor ieders medewerking.