Team van de week

Hallo HVW jongens en meiden van de C, de D, de E en de F!

Jullie zijn gekozen om team van de week zijn!!
Dit klinkt natuurlijk heel erg leuk, maar wat houdt het in?
Per team worden jullie tijdens een wedstrijd van de dames of de heren in het zonnetje gezet. Dat betekent dat jullie aan het begin van de wedstrijd mee op mogen lopen en mee mogen begroeten. Verder zal er een speciale plek op de tribune voor jullie gereserveerd worden, vanaf daar kunnen jullie de dames en de heren flink aanmoedigen!
Dit kost natuurlijk veel energie, daarom zal er lekker hapje en een drankje voor jullie klaar staan.

Het gaat om de volgende wedstrijden:
Zaterdag 17 maart
De Dames 2 spelen om 19.00. De D1 is hierbij team van de week!

Zondag 25 maart
De Dames A1 spelen om 11.00. De D2 is hierbij team van de week!
De Dames 1 spelen om 12.10. De C en de D3 zijn hierbij team van de week!
De Heren 1 spelen om 13.20. De E1 en de F zijn hierbij team van de week!

Zorg dat je een kwartier voordat de wedstrijd begint in je handbaltenue in de sporthal bent.
PS. De Dames en de Heren kunnen de aanmoediging heel erg goed gebruiken, dus de spandoeken, de liedjes en de toeters mogen tevoorschijn worden gehaald! Natuurlijk zijn jullie ouders ook welkom voor extra aanmoediging!