Succesvolle oefenwedstrijden H1

Na een korte zomerstop hervatte de eerste herenselectie twee weken geleden de trainingen als voorbereiding op de komende zaalcompetitie. Trainer Ton Wolfs heeft wederom zijn zinnen gezet op promotie naar de 1e klasse. Vorige competitie eindigend achter MHV en Zephyr – beide gepromoveerd – ziet hij nieuwe titelkansen in de 2e klasse.

Als onderdeel van hun trainingsweekend dat vrijdagavond begon en met ruim 8 uur training in de benen werd zaterdagavond als oefening gestreden tegen 1e klassers DOS’80 uit Heesch en de Sprint uit Deurne. Beide wedstrijden werden verdienstelijk gewonnen.

• HVW – DOS’80    21-11
  • HVW – De Sprint 17-17

Patrick Cornelissen is nog herstellende van een breuk in zijn hand. Komende week gaat het gips er af en begint hij aan het wegwerken van zijn trainingsachterstand. Rik Albers verstapte zich in de vrijdagtraining en bleef uit voorzorg zaterdag aan de kant.

Zondag 2 oktober begint voor de heren 1 de zaalcompetitie met een uitwedstrijd tegen Apollo H2 uit Son, maar eerst wordt zondag 18 september nogmaals thuis geoefend tegen de Limburgse eersteklasser BSAC en het eveneens in de 1e klasse spelende Oktopus uit Eindhoven. Een mooie gelegenheid om ook alvast weer te wennen aan veel publiek 😉