Rijen – HVW DS1

Vandaag mochten wij naar Rijen rijden voor een potje handbal. Door blessures en darmproblemen begonnen we de wedstrijd met twee wissels. Het begin was rommelig, waardoor we de eerste helft achter de feiten aan liepen. Gelukkig konden we net voor de rust de gelijkmaker maken. Tijdens de rust kregen we een tactische bespreking, waarbij Joan zijn magic board uit zijn tas haalde. Na de uitleg van de wissels die de tegenstander maakte, hebben we besloten de dekking aan te passen. De tweede helft begonnen we met een defensieve verdediging. Rijen kwam moeilijker tot scoren, maar wij raakten ook veel te vaak de palen en lat. Het ging gelijk op, maar in de laatste 10 minuten wisten wij het verschil te maken. We hebben deze wedstrijd gewonnen met 23-19. Door een fout van de scheids stond er echter 20-22 als eindstand op het wedstrijdformulier.
Met twee punten op zak zijn we naar huis gaan rijden vanuit Rijen.

Wij willen deze punten opdragen aan onze Karin! Zij heeft besloten de transfer naar dames 2 te maken. Veel plezier Kaatje ??!

Volgende week zondag spelen we om 11.05u in de Hoepel tegen de Flyers. Hopelijk komen jullie ons allemaal aanmoedigen!

Sinterklaasgroetjes van de dames 1.