Reünie oud Heren 1

Een 28-tal heren van de lichting 1988 t/m 1996 waren op deze reünie afgekomen waaronder 3 voormalige trainer/coaches.

Voorafgaand aan deze avond waren alle heren al verzameld in de special reünie groepsapp en circuleerde er al oude foto’s en anekdotes. Iedereen was bij binnenkomst al helemaal in de stemming.

De organisatie had oude plakboeken en clubbladen klaargelegd om iedereen nog meer de gelegenheid te geven zich nog snel even in te lezen.

Verrassend was de komst van de 83-jarige oud-trainer/coach Frans Withagen. De organisatie wist hem pas 3 dagen voor de reünie te bereiken en op de vraag of hij kwam zei hij “Natuurlijk, ik heb wel een andere afspraak maar die laat ik wel weten dat ik naar Wanroij moet”.

Nadat iedereen was bijgepraat (halverwege de avond) was het tijd voor de groepsfoto om deze speciale gelegenheid te vereeuwigen.

Vervolgens werden de heren getest op hun kennis van de geschiedenis. De organisatie had een quiz verzorgd met vragen over de glorietijden van deze op leeftijd zijnde mannen. De oudste dus met het bouwjaar 1936 en de jongste van 1976.

Hoe laat het daarna is geworden vertellen we niet maar wat de heren van de avond vonden vertellen ze hieronder zelf:

Voor wie niet alle wazige koppen herkend;

v.l.n.r. boven; Gert-Jan Engels, Gerrit van Duijnhoven, Joop van Duuren, Jan van den Berk, Maik Derks, Perry van der Leuvert, Peter Aben, Jos Toonen, Arno Willems, Leo Willems, Marius Blom, Roy Mengerink, Stan Reijnen, Nico van den Heuvel, Mart Albers, Gerold van den Hoogen, Ard van der Bolt, Jan Hendriks, Tonny Nooijen, Theo Nooijen, Henry Nooijen

v.l.n.r. onder; Wiel van den Broek, Frans Rongen, Frans Withagen, Arie Blom, Frank van der Velden, Henk de Bie, Arno Meijer

Tijdens het 40 jarig jubileum wordt er weer een reünie georganiseerd maar dan voor alle (oud) HVW leden. Zet alvast in je agenda op het weekend van 18-19-20 juni 2021 met grote letters “jubileumfeest HVW”.