Prijzen voor de beste lotenverkopers Grote Clubactie

Nadat we met z’n allen op zaterdag 1 oktober loten hadden verkocht, mochten de jeugdleden tot 1 november proberen zelfstandig zoveel mogelijk loten te verkopen. Vooraf was aangegeven dat voor de beste lotenverkopers prijzen klaar zouden liggen.

Op vrijdagavond 25/11 na afloop van de filmavond van het kampweekend werden de winnaars bekend gemaakt:

• 1e prijs, cadeaucheque € 30,- Jenna Derks, Nienke en Danique van den Berg
  • 2e prijs, cadeaucheque € 20,- Floor Mertens en Lotte Cornelissen
  • 3e prijs, cadeaucheque € 10,- Amber Thijssen

De cheques zijn via onze webshop in te ruilen voor Hummel sportartikelen naar keuze.

Meiden proficiat met jullie prijzen en natuurlijk iedereen heel erg bedankt voor jullie inzet om deze Grote Clubactie tot een succes te maken. We willen ook iedereen die loten van ons heeft gekocht bedanken voor de clubsteun en hopen dat ook zij in de prijzen gaan vallen. We kijken met spanning uit naar de trekkingsuitslag op 8 december (publicatie 9 december).