Petje af op kaderfeest

vrijdagavond 27 juni gingen de petjes af en de hoedjes op tijdens het jaarlijkse kaderfeest.

Traditioneel worden alle vrijwillige clubkaderleden die zich het hele jaar dienstbaar hebben gemaakt beloond met een afsluitend kaderfeest.

Ook dit jaar was de organisatie in handen van de activiteitencommissie. Het thema is ieder jaar verrassend en gezellig. Deze keer was het hoedjes feest. Diverse denk- en behendigheidspelletjes werden afgewisseld met een luxe barbecue en een drankje.

_DSC0147Kijk voor alle de foto’s op de volgende link

Was je niet uitgenodigd; geen probleem. Er zijn nog genoeg kaderfuncties niet ingevuld. Kijk op de website en het publicatiebord of vraag het je teamgenoten.  Als jij kaderlid wordt dan ben jij er volgende keer ook gewoon bij.