Overtuigende overwinning Dames 1

Zondag 11 oktober speelde wij de 1e thuiswedstrijd van het seizoen tegen EHV uit Eindhoven.
Deze ploeg is vorige jaar kampioen geworden in de tweede klasse dus een tegenstander die we nog niet kennen. Wij hadden nog iets recht te zetten na de wedstrijd van vorige week zondag tegen Tachos in Waalwijk.
We begonnen goed aan de wedstrijd tegen de Eindhovenaren. We stonden na ongeveer 10 minuten al snel voor met 5-0!! De dekking stond als een blok waardoor EHV moeilijk kon scoren. Zij schoten heel veel ballen over waardoor wij konden profiteren en enkele break-outs konden lopen. In de rust stond de stand 13-2.
De tweede helft begonnen we wat slordig en had EHV wat meer kans op de scoren. Later pakte we de dekking weer goed op en konden we uitlopen naar 22-8. Iedereen was dreef en heeft gescoord. We zijn harstikke blij met de eerste twee punten. Volgende week mogen we een verre reis afleggen naar het mooie Zeeland. We maken er een mooi team uitje van met een overnachting in Middelburg. Wij willen het publiek bedanken voor de aanmoediging en vooral onze speelster van de week Janne Verberkt & Lonne Derks jullie hebben het goed gedaan meiden.

Groetjes,
Dames 1