Toernooi Heythuysen

7 en 8 juni zijn we naar het Heythuysentoernooi geweest, het was weer een geweldig weekend!

Zaterdagochtend 7 juni reisde de meiden B en C jeugd in alle vroegte af naar het zonnige zuiden. Het erg warm in Heythuysen. In de volle zon werden er internationale wedstrijden gespeeld. Het was flink zweten tijdens de wedstrijden tegen Limburg en Duitsland. Na alle zware inspanning kon er aan het eind van de middag worden relaxed. Rustig aan doen was er echter bij de meeste niet bij, er werd meteen een watergevecht gehouden. Ondertussen arriveerde de heren- en de damesteams. De barbecue werd klaar gemaakt. Bij het ondergaan van de zon was iedereen lekker aan het eten. Later op de avond was er feest in een grote tent, tot in de late uurtjes werd er flink gedanst. Uiteindelijk kroop iedereen zijn tentje in om te gaan slapen en sommige om niet te gaan slapen… Door de zon op de tenten was iedereen zondag alweer vroeg wakker. Na een stevig ontbijt was het tijd voor de heren, dames en meiden B om weer aan de slag te gaan. Naast het spelen van de wedstrijden werden de tenten weer afgebroken. Aan het eind van de middag zijn we moe en oververhit, maar met een geweldig weekend achter de rug weer teruggekeerd naar het mooie Wanroij.