MHV de sterkste in derby tegen HVW

Dames 1 ging voor de laatste wedstrijd van dit jaar op voor de derby tegen Mill.

Van te voren werd door coach Patrick duidelijk besproken dat we wat extra pit en focus moesten stoppen in deze wedstrijd.

Vol strijd gingen we dan ook de wedstrijd aan. We hadden in het begin wat moeite met de strakke verdediging van Mill, maar richting het einde van de eerste helft kwamen we er wat beter door heen en stond onze verdediging ook beter. Tijdens het begin van de tweede helft zakten we wat in en kon Mill uitlopen. Met de woorden van Patrick hebben we wel een slot offensief eruit kunnen halen en eindelijk aan elkaar en het publiek kunnen laten zien dat we de pit wel hebben.

Helaas begon dit te laat en hebben we met twee punten ,22-24, verloren. Dit offensief liet wel een aantal mooie aanvallen zien en in de verdediging werden punten gewonnen. Al met al moeten we de goede punten weer meenemen naar volgend jaar en hopen we in de tweede seizoenshelft wat meer punten te pakken. We wensen iedereen een mooie kerst en oud en nieuw en tot in het nieuwe jaar!