Laatste verkoopdagen Grote Club Actie

De lotenverkoop van de Grote Club Actie 2016 nadert z’n einde.

Maandag 31 oktober is de laatste dag dat er nog loten kunnen worden verkocht.

Wij vragen iedereen – jeugdleden en seniorenteams – om op dinsdag 1 november de boekjes met de eenmalige machtigingen in te leveren. Dit kan in de verzameldoos in de kantine of in de brievenbus op Klompenmakersstraat 49 in Wanroij. Vergeet niet je naam op het verkoopboekje te schrijven zodat wij weten wie de eer toekomt van beste individuele verkoper.

Volgende week wordt de uitslag van de verkoopweedstrijd bekend gemaakt. Zoals eerder aangegeven liggen er voor de beste individuele verkopers cheques klaar voor Hummel sportkleding. De 1e plaats ontvangt een cheque van € 30,- De nummer 2 en 3 ontvangen respectievelijk € 20,- en € 10,-

Iedereen alvast heel erg bedankt voor jullie inzet om deze actie tot een succes te maken.

Groetjes, commissie Acties