Laat weten waar we je kunnen bereiken

Via je inschrijfformulier weet de club je adres, woonplaats, telefoonnummer en email adres. Indien dit wijzigt willen wij het ook graag weten zodat we dit in onze ledenadministratie kunnen aanpassen. Ben je door je ouders ingeschreven en heb je intussen een eigen telefoonnummer en/of email adres, geef dit dan ook aan ons door dan voegen wij dit toe.

Heb je jezelf aangemeld voor de Nieuwsflits dan heb je ook daar je email adres achtergelaten. Let op: dit is niet gekoppeld met de ledenadministratie. Krijg je dus wel de Nieuwsflits dan is het niet vanzelfsprekend dat je andere club correspondentie ook krijgt.

Wil je weten welke persoonsgegevens wij van jou in onze ledenadministratie hebben opgeslagen, stuur dan een berichtje naar ledenadministratie@hvwanroij.nl