Kantine sporthal de Hoepel

Bij de bouw van sporthal de Hoepel in 2005 hadden de Wanroijse volleybalvereniging Unicum en handbalvereniging HVW de handen ineengeslagen om een kantine te realiseren en te beheren.

Sindsdien hebben beide verenigingen zich ieder op hun eigen manier verder ontwikkeld. Volleybalvereniging Unicum wil haar krachten nu bundelen met de Sint Anthonise volleybalvereniging Activia. Daarmee houdt Unicum als zelfstandige vereniging op te bestaan.

Als gevolg daarvan hebben Unicum en HVW in goed overleg de kantineactiviteiten in z’n geheel bij HVW ondergebracht. Het beheer was al geformaliseerd in Stichting de Derde Helft en HVW zet deze stichting nu zelfstandig voort.

De kantine blijft toegankelijk voor alle sporters en publiek die gebruik maken van de Hoepel.

Loop bij uw bezoek aan de Hoepel gerust bij de kantine binnen voor een drankje of hapje en proef de Wanroijse gastvrijheid. Heeft u wensen of vragen dan kunt u ons aanspreken in de kantine en zijn we bereikbaar via kantine@hvwanroij.nl