Jeugd mag nog samen trainen

Beste Jeugdspelers,

Helaas kunnen we voorlopig geen wedstrijden meer spelen. Gelukkig mogen we wel gewoon samen trainen en onderling oefenwedstrijden spelen. De trainingen zullen dan ook gewoon doorgaan volgens het bekende schema. Wel met de beperking dat je thuis om moet kleden en na de trainingen niet kunt douchen in de sporthal. En natuurlijk dat je thuis blijft als je coronaverschijnselen hebt of als er iemand in je familie positief is getest.
We gaan ook om de 2 weken op za/zo een onderling mixtoernooi organiseren met de D, C en de B samen, zodat we ook in wedstrijdvorm bezig blijven. Dit is vrijblijvend voor degene die dit leuk vinden. De exacte datum en tijd volgt later. Maar het belangrijkste in deze tijd, blijf gezond. Tot snel allemaal.

Met groet, Jeugdcommissie HVW