Inzien en aanpassen persoonlijke instellingen HandbalNL

Als voorbereiding op de volgende competitie hebben we deze week de pasfoto’s in de HandbalNL App gewijzigd. Wil je je eigen persoonsgegevens inzien en eventueel aanpassen, volg dan deze aanwijzingen:

Log in op de HandbalNL-app en ga naar instellingen. Vervolgens kies je voor Mijn persoonsgegevens. Wanneer je helemaal naar beneden scrolt, kom je bij de privacy instellingen. Je kunt kiezen voor:

• Open: Je bent met naam en foto zichtbaar en extra gegevens worden   weergegeven in andere Sportlink producten, zoals Club.Website.
  • Normaal: Je bent met naam en foto zichtbaar
  • Beperkt: alleen je naam is zichtbaar

Het privacy-niveau wordt door HVW standaard op “normaal” gezet.

Foto
Je ziet hier jouw foto. Je kunt niet zelf je foto wijzigen. Wil je toch een andere foto, neem dan contact op met ledenadministratie@hvwanroij.nl

Persoonsgegevens
Jouw naamgegevens kan je inzien, maar niet wijzigen. Het wijzigen van deze gegevens kan alleen plaatsvinden via ledenadministratie@hvwanroij.nl.

Jouw adres kan je zelf wijzigen in de app.

Communicatiegegevens
Jouw vaste telefoon en mobiele telefoonnummer kan je zelf wijzigen in de app.

Ook handig: Sportlink Support Center