HVW heren 1 spelen kater van vorige week weg!

Na de verloren wedstrijd van vorige week stond het vizier voor de mannen van HVW afgelopen zaterdag op white demons uit Berkel-Enschot. Deze ploeg is vorig jaar gepromoveerd vanuit de 2e klasse en draait dit jaar bovenin goed mee. De selectie van HVW was weer wat completer ten opzichte van vorige week en willen ze mee blijven doen om het kampioenschap moest deze wedstrijd natuurlijk gewonnen worden.

De beginfase van de wedstrijd was rommelig en het liep daardoor gelijk op. Naar mate de eerste helft vorderde leek de pijp bij sommige spelers van white demons al aardig leeg te zijn. Daardoor kon HVW uitlopen naar een 16-13 ruststand. Wanroij begon erg sterk aan de 2e helft en langzaam liepen ze uit naar een comfortabele voorsprong wat uiteindelijk resulteerde in een 31-24 overwinning.

Naderhand in de kantine kregen de mannen ook nog in de gaten dat koploper BEDO gelijk heeft gespeeld tegen Aristos, een topavond voor HVW dus! Aankomende zondag (8 december) om 12:35 staat BEDO op het programma voor HVW in Wanroij. Aanmoediging is zeer welkom, want deze wedstrijd moet gewonnen worden!!!!