HVW E1 – Niobe E1

Daar stonden we, de E1, op het veld klaar om te beginnen! Vandaag speelde we tegen Niobe uit Asten. Helaas waren Lonne en Aniek ziek. Maar we gingen er vol tegen aan!
In het begin moesten we een beetje wakker worden maar toen we eenmaal wakker waren ging het erg goed. Het was een spannende wedstrijd! Het ging best gelijk op.
Niobe had een speler die hard gooide maar onze keepers Ise en Lois hebben echt mega goed gekeept, knap ook z’n harde ballen tegen houden!! Michelle, Jessie, Maud, Noëmie en Siebe lieten in veld goed zien dat ze elke week goed trainen want ze worden steeds beter!

De 3 stappen zitten er nu wel in en vooral goed laag in de hoekjes gooien met een sprongworp! Super goed want we hebben de wedstrijd gewonnen!
Meiden en heer goed gespeeld hoor!